Displayannonsering

Displayannonser är den marknadsföring du stöter på när du som läsare besöker våra digitala plattformar. Fasta budskap, animerade annonser, filmklipp eller annat – smart förpackat i samma paket. Genom att annonsera via mobil, desktop och surfplatta når ert företag effektivt ut till tusentals läsare. Varje dag.

Varför displayannonsering?

Via displayannonser öppnas nya möjligheter för att interagera med er målgrupp – oavsett om de befinner sig hemma, på jobbet eller är på resande fot. Göteborgs-Postens nyhetssajt, GP.se, besöks varje vecka av över 500 000 personer och våra experter hjälper er att utforma annonsen för att den ska uppfylla just era mål. Dessutom optimerar vi löpande för att ge bästa resultat samt levererar en slutrapport med resultatet av er marknadsföring.

Behöver du hjälp med annonsmaterialet?

Ta kontakt med vår digitalproduktionsavdelning för att få snabb och professionell hjälp med att ta fram passande material till dina annonser. På så sätt behöver du inte tänka på alla tekniska detaljer och kan istället fokusera på din verksamhet.

Annonsering i nyhetsmedia ger dig en *ROI på hela 1,9!

Annonsering i nyhetsmedia ger dig en *ROI på hela 1,9!

Studier visar att annonsering i nyhetsmedia, och en bred mediemix är det som ger absolut bäst resultat när det kommer till marknadsföringsinsatser.    *Return on investment, dvs avkastning på investering. Här kan du läsa hela studien!

Så når du bäst resultat med digitalannonsering

Så når du bäst resultat med digitalannonsering

Annonsera via sociala medier, på Google eller den lokala nyhetssajten? Frågorna är många när det kommer till digital annonsering. Därför har vi skrivit ihop dessa tips på hur du ska tänka för att nå bäst resultat via digitala annonser!Att annonsera digitalt Det finns...

Så kan Göteborgs-Posten hjälpa dig skapa en lyckad annonskampanj

Så kan Göteborgs-Posten hjälpa dig skapa en lyckad annonskampanj

En framgångsrik annonskampanj bygger på kunskap om marknaden, djupa analyser och insikter i målgruppens beteende. Så här går det till när Göteborgs-Postens digitala strateger sätter upp en annonskampanj med tydliga mål och konkret resultat.En heltäckande annonskampanj...