Annonsera i e-tidningen eGP

E-tidningen ingår i prenumerationen alla dagar, även då papperstidningeninte utgår, året om och det finns därför några gånger varje år när e-tidningen är extra bra att synas i.

Kontakta oss Läs mer
Grafik som visar eGP

Annonsera då papperstidningen inte utgår

När vanliga papperstidningen Göteborgs-Posten inte utgår är e-tidningen en perfekt annonsyta för att nå ut till rätt målgrupp. Några exempel på dagar: Nyårsdagen, Trettondag jul, Långfredag Annandag påsk, Första maj, Kristi himmelsfärdsdag, Sveriges Nationaldag, Midsommardagen, Alla helgons dag, Juldagen, Annandag jul.

Hur får man tillgång till e-tidningen?

Du som prenumerant laddar ner e-applikationen för din tidning, alternativt läser via din browser. Och visste du att du kan läsa morgondagens tidning redan kvällen innan?

Varför ska jag annonsera i e-tidningen?

E-tidningen är det moderna sättet att läsa papperstidningen på, och 97 000 läsare väljer att konsumera sin GP den vägen. E-tidningen bjuder på en interaktiv miljö där du enkelt kan navigera mellan tidningens innehåll, spela spel och lösa korsord. Din annons i papperstidningen publiceras automatiskt även i e-tidningen, och vårt tips är att göra den klickbar. E-tidningen har utgivning även på högtidsdagar när ordinarie papperstidning tar ledigt.

Kan man mäta utfallet av sin annonsering i e-tidningen?

Absolut, efter avslutad kampanj få du som annonsör fullständig statistik kring hur många visningar och klick din annons har fått.