Göteborgs-Posten och e-Gp

Göteborgs-Posten är Göteborgs största tidning som når drygt 1 400 000 läsare i digitala kanaler och print per vecka. Tillgängligheten, vårt lokala engagemang och en nära kontakt med göteborgarna gör att vi kan ge våra läsare det vi är allra bäst på – riktig journalistik som gör skillnad.

Under helgdagar då papperstidningen inte kommer ut, kommer dock GPs E-tidning som vanligt.

Varje dag, även de dagar då papperstidningen inte kommer ut, kan våra läsare ta del av all vår kvalitetsjournalistik. Oavsett var de befinner dig. 

Göteborgs-Posten finns som e-tidning, dvs en digital version av papperstidningen som läses i mobil, surfplatta eller på datorn. Detta ger dig som annonsör ytterligare möjlighet till spridning och du har också möjlighet att driva digital trafik genom denna kanal.

E-tidningen ingår i prenumerationen alla dagar, året om och det finns några gånger varje år när e-tidningen är extra bra att synas i.

Exempel på dagar:
Nyårsdagen
Trettondag jul
Långfredag
Annandag påsk
Första maj
Kristi himmelsfärdsdag
Sveriges Nationaldag
Midsommardagen
Alla helgons dag
Juldagen
Annandag jul 

 

Annonsering i nyhetsmedia ger dig en *ROI på hela 1,9!

Annonsering i nyhetsmedia ger dig en *ROI på hela 1,9!

Studier visar att annonsering i nyhetsmedia, och en bred mediemix är det som ger absolut bäst resultat när det kommer till marknadsföringsinsatser.    *Return on investment, dvs avkastning på investering. Här kan du läsa hela studien!

Så når du bäst resultat med digitalannonsering

Så når du bäst resultat med digitalannonsering

Annonsera via sociala medier, på Google eller den lokala nyhetssajten? Frågorna är många när det kommer till digital annonsering. Därför har vi skrivit ihop dessa tips på hur du ska tänka för att nå bäst resultat via digitala annonser!Att annonsera digitalt Det finns...

Så kan Göteborgs-Posten hjälpa dig skapa en lyckad annonskampanj

Så kan Göteborgs-Posten hjälpa dig skapa en lyckad annonskampanj

En framgångsrik annonskampanj bygger på kunskap om marknaden, djupa analyser och insikter i målgruppens beteende. Så här går det till när Göteborgs-Postens digitala strateger sätter upp en annonskampanj med tydliga mål och konkret resultat.En heltäckande annonskampanj...