

Annonsera på gp.se
Varje dag tar drygt 1,3 miljoner människor från olika målgrupper del av innehållet i våra digitala kanaler. Genom löpande analys av rätt väg att gå för specifika företag, optimerar vi innehållet och följer upp resultatet. Datadrivet och träffsäkert.
Displayannonsering
Displayannonsering är den marknadsföring som används när du som annonsör vill nå ut med ditt budskap på våra digitala plattformar. Fasta budskap, animerade annonser, filmklipp eller annat. Här finns det många olika alternativ som passar olika slags mål.

Native & advertorial
Nativeannonsering är annonser med redaktionellt skrivet innehåll. Dessa annonser smälter in i övrigt innehåll och du bestämmer vad som ska lyftas. Under tiden som annonsen körs får du 100% insikt och får följa upp resultatet.


Youtube
Det är ingen tvekan om att den rörliga bilden är det som skapar mest engagemang. I samband med redaktionellt producerade tv-inslag om lokala nyheter har ert företag möjligheten att synas med en kort film. Till skillnad från traditionell tablå-TV får du i dessa annonser tittarens fulla uppmärksamhet under den tid filmen visas.
Annonsering i nyhetsmedia ger dig en *ROI på hela 1,9!
Studier visar att annonsering i nyhetsmedia, och en bred mediemix är det som ger absolut bäst resultat när det kommer till marknadsföringsinsatser. *Return on investment, dvs avkastning på investering. Här kan du läsa hela studien!
Så når du bäst resultat med digitalannonsering
Annonsera via sociala medier, på Google eller den lokala nyhetssajten? Frågorna är många när det kommer till digital annonsering. Därför har vi skrivit ihop dessa tips på hur du ska tänka för att nå bäst resultat via digitala annonser!Att annonsera digitalt Det finns...
Så kan Göteborgs-Posten hjälpa dig skapa en lyckad annonskampanj
En framgångsrik annonskampanj bygger på kunskap om marknaden, djupa analyser och insikter i målgruppens beteende. Så här går det till när Göteborgs-Postens digitala strateger sätter upp en annonskampanj med tydliga mål och konkret resultat. En heltäckande...