Papperstidning

Med upp till tre gånger så lång uppmärksamhetstid som digitalannonsering är printannonsering i många fall rätt väg att gå. Via Stampen Media-koncernens alla dagstidningar når vi, genom att ta plats bland kvalitativt lokalt innehåll, över en halv miljon läsare varje dag.

 

I en av GroupM nyss framtagen studie (sept. 2019) beställd av mediehusen Stampen Media, Bonnier, MedieKompaniet och Schibsted, framgår att den annonseringsinvestering som läggs på printannonsering, fortsatt är den som ger bäst resultat. Evidensbaserat och investeringssäkert.

Kontakta oss

Göteborgs-Posten

Göteborgs-Posten är Göteborgs största tidning som når drygt
1 000 000 läsare i digitala kanaler och print. Tillgängligheten, vårt lokala engagemang och en nära kontakt med göteborgarna gör att vi kan ge våra läsare det vi är allra bäst på – riktig journalistik som gör skillnad.

Läs mer och visa priser

Två Dagar

Två Dagar behöver knappast en större introduktion – stans största magasin som inleder helgen för de flesta göteborgare. Kvalitetsläsning om personer och fenomen, guidning inför veckoslutet när det gäller evenemang, kultur, mat & dryck, resor och inredning är bara några av de punkter Två Dagar bjuder på. Med en omsorg om detaljer och örat mot marken ska läsaren känna sig uppdaterad, inspirerad, underhållen.

Två Dagar fungerar både som helgläsning och som vägledare till stadens utbud, i papper och digitalt.

Läs mer och visa priser

Ekonomi

Hur ska Västra Götalandsregionen uppnå en framgångsrik och hållbar tillväxt, hur innovativt är Sverige och var finns framtidens yrken? I söndagsbilagan Ekonomi får läsaren följa de framgångsrika klustren och branscherna i Göteborg samt ta del av nyheter om privatekonomi och rådande företagsklimat i stan.

Läs mer och visa priser

Ibladning

Den prenumererade morgontidningen är efterlängtad och läsarna har en nära relation till den. Med en ibladad bilaga, når du ut till alla dessa läsare på ett naturligt sätt och når även fram till dem som aktivt sagt ”Nej tack till reklam”.

Ibladning är ett möjligheternas media. Få andra kanaler kan hantera så mycket information för att bygga varumärke eller sälja som en bilaga i den lokala tidningen.
Möjligheterna till anpassningar av format och val av papper gör också att bilagan har förmågan att sticka ut.

Läs mer och visa priser