Rörlig annonsering

Det är ingen tvekan om att den rörliga bilden är det som skapar mest engagemang. I samband med redaktionellt producerade tv-inslag om lokala nyheter har ert företag möjligheten att synas med en kort film. Till skillnad från traditionell tablå-TV får du i dessa annonser tittarens fulla uppmärksamhet under den tid filmen visas.

Vårt produktionsteam hjälper dig

Våra digitala producenter är experter på video och kan hjälpa dig med att producera material till videoannonser. Det kan vara allt från bildmaterial med animation eller redigering av befintligt videomaterial. Vi hjälper även till med mer skräddarsydda lösningar som animering och voice-over.

In-stream

Rörliga annonsformat som visas i videospelare före redaktionellt material eller annan strömmad video.

Out-stream

Rörligt annonsformat som visas i samband med redaktionell textartikel.

Annonsering i nyhetsmedia ger dig en *ROI på hela 1,9!

Annonsering i nyhetsmedia ger dig en *ROI på hela 1,9!

Studier visar att annonsering i nyhetsmedia, och en bred mediemix är det som ger absolut bäst resultat när det kommer till marknadsföringsinsatser.    *Return on investment, dvs avkastning på investering. Här kan du läsa hela studien!

Så når du bäst resultat med digitalannonsering

Så når du bäst resultat med digitalannonsering

Annonsera via sociala medier, på Google eller den lokala nyhetssajten? Frågorna är många när det kommer till digital annonsering. Därför har vi skrivit ihop dessa tips på hur du ska tänka för att nå bäst resultat via digitala annonser!Att annonsera digitalt Det finns...

Så kan Göteborgs-Posten hjälpa dig skapa en lyckad annonskampanj

Så kan Göteborgs-Posten hjälpa dig skapa en lyckad annonskampanj

En framgångsrik annonskampanj bygger på kunskap om marknaden, djupa analyser och insikter i målgruppens beteende. Så här går det till när Göteborgs-Postens digitala strateger sätter upp en annonskampanj med tydliga mål och konkret resultat. En heltäckande...