
Strategisk marknadsföring
Rätt strategi – rätt förutsättningar
Genom att analysera data utifrån tusentals företag kan vi lägga fram en optimal strategi för just er – oavsett budget.
Inkluderar er strategi olika kanalval som t.ex. Snapchat, Youtube, Google eller Facebook, har vi en expert för varje enskild kanal.

Analys
Vi rekommenderar alltid att göra en analys av hur ert företag ska nå olika mål och vem er kund faktiskt är. Detta gör att vägen till målet blir mer tydligt och att det blir lättare att fatta affärsnyttiga beslut.


Workshops
Kunskap inom digital marknadsföring är en färskvara och det är svårt att hålla sig uppdaterad på det som händer i branschen, vare sig det handlar om nyheter på social medier eller uppdateringar på sökmotorer. Att få kännedom kring algoritmernas funktion kan vara avgörande för hur ert varumärke exponeras.

Programmatisk annnonsering
Med vår nätverksannonsering kan du få ännu större räckvidd för dina digitala annonser. Du kan välja att nå specifika målgrupper och geografiska områden som ligger utanför ett specifikt upptagningsområde. Exempelvis kan du välja att nå sportintresserade män bosatta i Stockholm i åldrarna 25-45 med en viss inkomst – även på sajter som inte ingår i Stampengruppen

Annonsering i nyhetsmedia ger dig en *ROI på hela 1,9!
Studier visar att annonsering i nyhetsmedia, och en bred mediemix är det som ger absolut bäst resultat när det kommer till marknadsföringsinsatser. *Return on investment, dvs avkastning på investering. Här kan du läsa hela studien!
Så når du bäst resultat med digitalannonsering
Annonsera via sociala medier, på Google eller den lokala nyhetssajten? Frågorna är många när det kommer till digital annonsering. Därför har vi skrivit ihop dessa tips på hur du ska tänka för att nå bäst resultat via digitala annonser!Att annonsera digitalt Det finns...
Så kan Göteborgs-Posten hjälpa dig skapa en lyckad annonskampanj
En framgångsrik annonskampanj bygger på kunskap om marknaden, djupa analyser och insikter i målgruppens beteende. Så här går det till när Göteborgs-Postens digitala strateger sätter upp en annonskampanj med tydliga mål och konkret resultat.En heltäckande annonskampanj...